Bunkermuseum Hanstholm vinterlukket

Bunkermuseum Hanstholm er vinterlukket frem til 1. februar 2022, hvor vi åbner op for en ny sæson.

Vi bruger vintermånederne på at forberede den kommende sæson og vedligeholde bygningerne. Og der er lidt nyt i vente næste år - men mere om det senere.

Regeringen indførte d. 17. december restriktioner på bl.a. kulturlivet, hvilket medfører lukning af museer. Da vi jo allerede er lukket, får det i første omgang ikke de store konsekvenser for os. Men blot fordi vi er lukket kan vi godt byde ind med lidt formidling - man kan finde en udgave af Historisk Årbog, Jul i Thy eller andre museale udgivelser. Der er også masser af læsestof på www.museumthy.dk og her på vores hjemmeside, og så har vi vores frilandsmuseum og et fantastisk kulturlandskab, man kan gå tur i.

Vi vil gerne sige tak for en fantastisk sæson 2021 – vi glæder os til en ny sæson lige om lidt, indtil da,
GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR