Genåbning

KANON NYHED!
Den 21. april genåbner Bunkermuseum Hanstholm!
Museet følger myndighedernes retninglinjer. Det vil sige, at der er krav mundbind, afstand og om fremvisning af coronapas for alle på 15 år og derover.
Med kravet om fremvisning af coronapas gælder det, at besøgende for at få adgang skal kunne forevise dokumentation for:
- En covid-19 test med et negativt resultat, som er foretaget inden for 72 timer før den pågældendes ankomst - testen skal være en antigentest (hurtigtest) eller PCR-test
- En covid-19-test med et positivt resultat, som er mindst 14 dage og højst 12 uger gammel regnet fra tidspunktet, hvor testen blev foretaget (dvs. dokumentation for overstået covid19-forløb), eller
- Et gennemført vaccinationsforløb mod covid19
Navnet på indehaveren af coronapasset skal svare til navnet på personens medbragte pas, kørekort, sundhedskort eller andet offentligt udstedt identitetskort. Dokumentation kan både foreligge i papirformat og elektronisk.
Kravet om coronapas gælder kun for den indendørs del af Bunkermuseum Hanstholm.
Vi ser frem imod endelig at kunne starte sæson 2021, som både byder på små og store nyheder.