Fortællinger på museet - aflyst

Arrangementet er  desværre aflyst.

Kom og oplev en aften med fortællinger - myter, sagn og eventyr om krig og fred.

Torsdag d. 15/10 kl.19.30 - 21.30 på Museumscenter Hanstholm

Til alle tider har mennesker fortalt hinanden historier til oplivning og oplysning. Mange handler om menneskers grundvilkår til alle tider, og de er blevet fortalt som myter, eventyr og erindringer mm. Såvel under 2. verdenskrig som i dag, kunne og kan man hente visdom og indsigt i gamle fortællinger - til eftertanke.

Tre fortællere vil invitere jer til en aften med fortællinger, som på forskellig vis vil belyse emnet krig og fred.

De er:
Inger Brauner fra Skive, medlem af Vestjyske Fortællere.
Kirsten Møller fra Mors, medlem af Limfjordsteaterets Fortællekreds.
Mette Møller Eriksen fra Thisted, medlem af Vestjyske Fortællere og Limfjordsteaterets Fortællekreds.

Derudover vil Keld Starck Lauritsen, lokal fra Thisted, fortælle sine erindringer om at være barn i Thisted under krigen.

Arrangementet starter kl.19.30 og varer ca. 2 timer. Prisen for voksne er 80,- børn mellem 7 og 14 år kommer ind til 30,-

Tilmelding er nødvendig. Tlf. 97961736 eller send en mail til museumsvaert@museumscenterhanstholm.dk.
Tilmeldingen inden tirsdag d. 13/10 kl. 12.00

Der kan købes kaffe og kage på museet under arrangementet.

Fortællinger på museet