Virtuelt orienteringsløb

Prøv en af Museumscenter Hanstholms woop-ruter og få en sjov, spændende og udfordrende tur rundt i friluftsmuseet.

Woop App “Jagt” er et virtuelt orienteringsløb med indbyggede gåder som garanterer fysiske udfordringer og oplevelser i naturen. Woop App benytter smartphonenes gps-funktion, som en vigtig brik i spillet. I en woopjagt skal du følge gps-kooridinaterne rundt til forskellige interaktive digitale poste. Ved at svare rigtigt på spørgsmålene bliver de nye poste afsløret og jagten kan fortsætte. Det er lige så vigtigt at være kløgtig som hurtig! Woop App er gratis og fås til Iphone og Android. Woop App er udviklet af Spejderne med støtte fra Nordea-fonden. Rundt om museet findes 3 ruter af forskellige sværhedsgrader.

Woop app