Fotokonkurrence

Har du haft en god oplevelse på Museumscenter Hanstholm – en du har fået foreviget på et billede?

På Museumscenter Hanstholm er vi lige nu på udkig efter billeder, som vores gæster har taget eller kommer til at tage i løbet af sommeren. Det kan være en bestemt situation, en sjov oplevelse, et specielt motiv - med eller uden mennesker. Vores ønske er at få indsigt i vores gæsters oplevelse af museet og omgivelserne samt at samle nogle billeder til fremtidig markedsføring.

Derfor er det nu tid til at dele dine personlige oplevelser og observationer fra Museumscenter Hanstholm og andre steder i Thy med historiske levn fra 2. Verdenskrig.

Vis os, hvordan du oplever naturen, kulturen og fortællingerne ved at sende os dit billede og deltag i konkurrencen.

For at deltage skal du sende billedet samt beskrivende tekst til museumsvaert@museumscenterhanstholm.dk, så sætter vi det på vores hjemmeside og poster dit billede samt beskrivende tekst på vores Facebook side. Ved deltagelse overdrager du rettighederne af billedet til Museumscenter Hanstholm.

Hvis du ikke allerede har sådan et billede, så kan du stadig nå at få det taget, da konkurrencen først slutter 1.september. Her vil de tre bedste billeder blive udvalgt. Fotograferne bliver herefter kontaktet og modtager en af følgende præmier:
1.plads En guidet tur (ekskl. entré og max. 25. pers.) – værdi 500,-

2.plads 2 x årskort til Museumscenter Hanstholm – værdi 240,-

3.plads Bogen ”Hanstholm fæstningen” – værdi 98,-

Vi opfordrer ALLE til at tage kameraet med ud på jagt efter kulturhistorie og oplevelser.